KNLTB Competitie

Elk jaar doet tennisvereniging 't Slotje mee aan de voorjaars-, zomer-, najaars- en wintercompetities van de KNLTB en steeds weer vormen we ongeveer 20 tot 25 teams die met veel plezier aan deze competitie deelnemen.

Iedere KNLTB competitie telt 7 speeldagen:

• De voorjaarscompetitie wordt gespeeld van begin april tot begin juni.
  • De zomercompetitie wordt gespeeld van mei tot eind juni.
  • De najaarscompetitie vindt plaats in september tot en met oktober.
  • De winteroutdoorcompetitie duurt van november tot en met januari.

Er zijn verschillende soorten teamindelingen mogelijk:

• Dames team: per speeldag minimaal 4 dames.
  • Heren team: per speeldag minimaal 4 heren.
  • Mix of Gemengd team: per speeldag minimaal 2 dames en 2 heren.

Kosten:

• € 90,- per ingeschreven team.
  • Geldig lidmaatschap van TV 't Slotje waarmee je ook meteen voorzien bent van een KNLTB bondspas, wat je moet kunnen tonen op een speeldag.

De competitie waarvoor je jezelf inschrijft bepaalt of je enkels en dubbbels speelt, of alleen dubbels
Voor de start van iedere competitie is er een mogelijkheid tot inschrijving. Ieder lid wordt hiervan op de hoogte gebracht via email en de website middels een wedstrijd-bulletin.

In het wedstrijd-bulletin staan alle soorten competities met de verschillende speeldagen beschreven waarvoor je jezelf kunt inschrijven, mits er ruimte is op die betreffende speeldag.

Ieder competitie team is verplicht om een extra bardienst te draaien op een van te voren geplande datum tijdens de betreffende competitie. Mocht de datum je niet schikken, zorg je zelf voor vervanging.