Alles in 1 lidmaatschap pakket jeugd

Nog meer tennisplezier door eenvoud en meer betrokkenheid

De tennissport is één van de weinige sporten in Nederland dat bestaat uit allerlei losse elementen zoals lidmaatschap, competitie, trainingen en andere activiteiten. In het verleden was het voor ouders en kinderen noodzakelijk om voor zich elk onderdeel apart in te schrijven en apart te betalen.
TPC ’t Slotje heeft daarom gekozen om van tennis/padel ook een complete all-in sport te maken. Vergelijk het maar met voetbal of hockey. Hierbij worden kinderen ook automatisch ingedeeld in teams, trainingen, competities en andere activiteiten. Alles is daarbij onderdeel van de contributie van de club en je kunt het hele jaar door onbeperkt buiten tennissen. Daarnaast krijgt ieder trainend lid jaarlijks een tennistenue van de club om te dragen tijdens de interne en externe activiteiten.

De verschillende Alles in 1 pakketten

TPC ’t Slotje heeft voor de jeugdleden diverse lidmaatschapspakketten opgesteld om een breed aanbod te hebben in de mogelijkheden. Deze pakketten zijn gebaseerd op leeftijd, speelsterkte en activiteit van het jeugdlid. In de onderstaande link (overzicht lidmaatschapspakketten) vindt u de verschillende pakketten met de daarbij behorende trainingen, competities en clubactiviteiten met automatische inschrijving.

Tezamen met onze hoofdtrainer kunt u overleggen in welk lidmaatschapspakket uw kind zich het meest thuis zal voelen, waarbij gekeken wordt naar de ambities, leeftijd en tijdinvulling die u en uw kind wensen voor de tennis en padel sport.

Praktische informatie jeugdlidmaatschap / G-Tennis lidmaatschap

Hieronder vindt u een praktisch overzicht van de activiteiten als u uw kind aan wilt melden als lid van onze vereniging:

- U meldt uw kind aan via de button "lid worden" of via het ontvangen inschrijfformulier lidmaatschap (vergeet hierbij niet een recente - digitale - pasfoto mee te sturen)

- Tijdens een proefles bij onze hoofdtrainer kunt u overleggen in welk lidmaatschapspakket uw kind het beste past, uw keuze zal in overleg met u door onze trainer worden doorgegeven aan de ledenadministratie.

- Onze ledenadministratie meldt het lid aan bij de KNLTB (met uniek lidmaatschapsnummer) en zorgt voor een toegangspasje. Met dit pasje heeft uw kind toegang tot het park en dient hij/zij te gebruiken indien hij/zij vrij wil tennissen of padellen.

- Naar aanleiding van de keuze voor het lidmaatschapspakket ontvangt u van onze ledenadministratie een mail waarin u via Clubcollect (de KNLTB automatische incasso service) de automatische incasso van de 10 termijn lidmaatschap kunt activeren. De afschrijving vindt plaats in 10 termijnen van september tot en met juni. Wij gebruiken de maanden juli en augustus om de nieuwe indeling voor het volgende seizoen te maken en u hierover te informeren. In deze maanden wordt er dus niets afgeschreven.

- Via de trainingscoördinator wordt uw kind via het KNLTB trainingsprogramma ingeschreven voor de training en kunt u zelf via de in de mail vermelde link eventuele verhinderingen/voorkeuren van data doorgeven. Zodra deze binnen zijn, wordt uw kind in overleg met de hoofdtrainer ingedeeld.

- Bij onze sponsor Intersport Gunneman te Helmond dient uw zoon/dochter zelf de kleding voor de juiste maat in Helmond te gaan passen. Dit kan  elk jaar  in de  maanden januari en februari. Vanaf  eind maart kan de kleding dan door uw zoon/dochter worden opgehaald bij Intersport Gunneman te Helmond.

- Zoals in het overzicht vermeld behoren er een groot aantal activiteiten bij het lidmaatschap. Voor deze activiteiten wordt uw kind automatisch ingeschreven door onze vereniging. Indien u echter verhinderd bent voor één van de activiteiten dient u dit uiterlijk 1 maand voorafgaand aan de activiteit te melden aan de trainer/de jeugdcoördinator. De geplande activiteiten worden op de website, door de trainer en in het paviljoen kenbaar gemaakt.

- Als hoofdbestuur van TPC ’t Slotje vinden wij het belangrijk dat u en uw kind zich thuis voelen op ons park en nodigen wij u graag uit om kennis te maken. Hiervoor zijn door het jaar heen een aantal data gepland. Deze data worden via de website en in ons paviljoen gecommuniceerd.

- Onze vereniging is aangesloten bij Stichting Leergeld. Deze stichting laat kinderen, waarbij de financiële situatie het niet toelaat om lid te worden, niet aan de zijlijn staan. Stichting Leergeld wil deze kinderen mee laten doen! Meer info vindt u op www.leergeld.nl/

- Voor tussentijdse vragen en opmerkingen kunt u contact opnemen met de jeugdcommissie. Zij zijn bereikbaar via [email protected].

Wij zien u en uw kind graag terug op ons park en wensen jullie heel veel sportplezier!