Tennis Training

Inschrijven tennis training 2024

TPC ’t Slotje biedt het komend zomerseizoen de volgende tennislessen.
Deze lessen zijn bedoeld voor alle niveaus van beginner tot en met competitiespeler.

De lessen vinden plaats vanaf 2 april t/m 12 oktober 2024. De trainingen kunnen plaatsvinden op maandag t/m zaterdag.

1.    Betalen in 4 termijnen
De vermelde trainingsbijdrage is het termijnbedrag dat 4 keer wordt geïncasseerd. We streven er naar om de incasso’s in de maand april, mei, juni, juli plaats te laten vinden van de onderstaande bedragen.

2.    Trainingsmogelijkheden

Jeugd en G-tennis

Jeugdleden en G-tennis leden die al gestart zijn in april, hoeven zich niet in te schrijven via Yourtennis. De training is gekoppeld aan het Alles-in-1 lidmaatschap pakket. Je ontvangt automatisch bericht. Nieuwe jeugdleden kunnen zich opgeven via de ledenadministratie via het volgende emailadres: [email protected].
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de trainer of trainingscoördinator.

Senioren

-    In het jaar dat je 19 jaar wordt, val je onder de senioren. Je kunt dan in aanmerking komen voor een studentenlidmaatschap tot max. 25 jaar.
-    Standaard wordt de training buiten gegeven.
-    Aantal keer trainen is 18 weken.
-    Afhankelijk van de groepsgrootte van de indeling wordt het termijnbedrag aangepast.

Groep van 4 personen

• 1 x per week 1 uur trainen buiten trainen             Termijnbedrag € 77,00 per persoon

Prive
Aantal keer in overleg met trainer.

• 1 uur buiten trainen. Tarief € 64,00 per uur

3.    Inschrijven

• Je kunt je inschrijven via YourTennis via deze LINK.
  • Deze link is ook beschikbaar op de website van ’t Slotje www.tv-slotje.nl. Onder het menu Vereniging Training -> Inschrijven.
  • U kunt zich heel het zomerseizoen inschrijven voor trainingen.
  • Als je niet eerder les hebt gehad dan eerst aanmelden voor een log in.
    • Volg de instructies op je scherm. Vul het formulier in en verzend.
    • LET OP: Sommige providers zien deze replymail zien als spam. Kijk dus in je spambox als je geen mail hebt ontvangen.
    • Gebruik je inlognaam voor de volgende keer dat je (iemand) inschrijft dus bewaar deze goed.

4.    Voorwaarden

• De algemene voorwaarden lesreglement, (zie www.tv-slotje.nl ), zijn van toepassing bij inschrijven voor de trainingen.
  • Voor leden van TPC ‘t Slotje is de vereniging gemachtigd om de trainingskosten af te schrijven in 4 termijnen via een automatisch incasso.
  • Je moet eerst lid zijn van TPC ’t Slotje voordat je training mag volgen bij ’t Slotje.

In de volgende dagen/weken is er geen training:

• Meivakantie (28 april tm 19 mei)
  • Open Voorjaarstoernooi (9 tm 19 mei)
  • Kidsday (12 mei)
  • Zomervakantie (7 juli tm 18 augustus)

5.    Voor informatie/vragen over de trainingen, inschrijvingen of het programma kun je terecht bij