Maandagmorgen damescompetitie

Hallo Dames,

In april begint de damesdubbel competitie op maandagochtend bij tennisvereniging ‘t Slotje in Beek en Donk en gaat door tot half september. Dit zijn 16 maandagen, in de grote vakantie wordt er niet gespeeld. De tijden dat we tennissen zijn: 09.00-10.00 uur en 10.00-11.00 uur.

Nieuwe leden zijn ook van harte welkom bij deze gezellige competitie. Voorwaarde is wel dat je lid bent van een club, dus een KNLTB pas hebt. Dames van ‘t Slotje doen gratis mee, anderen betalen  € 20 pp. Je mag inschrijven met je dubbelpartner, maar als je die niet hebt, kunnen wij je misschien aan iemand koppelen.

Als het regent kunnen we in de hal tennissen voor €2 p.p. En als je een keer niet kunt, regel dan iemand die dezelfde speelsterkte als jij heeft.

Graag inschrijven via toernooi.nl

Zijn er nog vragen bel dan naar Diny: 06-20530137 of Maria: 06-40939230