Junior - Senior Toernooi

Een jaarlijks terugkerend succesvol dagtoernooi is het Junior - Senior Toernooi.
Tijdens deze zondag worden alle juniorleden (t/m 18 jaar) uitgedaagd om samen met een partner (vanaf 18 jaar) deel te nemen aan deze dag vol wedstrijdjes en spelletjes.

Alle juniorleden van de vereniging worden automatisch ingeschreven volgens het lidmaatschapspakket waarbij zij zelf zorgen voor een partner. Denk hierbij aan ouders, grootouders, familie, vrienden, kennissen, leraren of leraressen, etc. etc.

Via de trainer en de jeugdcommissie worden jeugdleden geinformeerd over de datum van het toernooi. Hierbij dien je zelf te zorgen om de naam van je partner door te geven. Als je niet kunt, wordt je vriendelijk verzocht dit door te geven.

Heb je nog vragen, laat het ons gerust weten via [email protected]