Interne Wintercompetitie Tennis

De interne wintercompetitie is een tenniscompetitie dat samen met 3 clubs;  Beek en Donk (’t Slotje), Gemert (GLTV) en Aarle Rixtel (LTV de Hut )georganiseerd wordt. Er wordt ook bij deze 3 clubs gespeeld. Er kunnen buiten deze 3 verenigingen ook andere verenigingen aansluiten. Oa de Mortel en Shaile doen hier ook aan mee.

Er wordt gespeeld van eind oktober tot eind maart, met een winterstop van half december tot begin januari.

Je kunt je inschrijven met een partner.

De herendubbel spelen op maandagavond, de damesdubbel op maandag- of donderdagavond en de mix is op woensdagavond.

Er zijn verschillende rondes/tijden, twee of drie, afhankelijk van het aantal inschrijvingen.

Je wordt ingedeeld in poules, waarvan poule A de hoogste is.

Na de winterstop gaat de winnaar van de poule door naar een hogere poule en degene die onderaan staat gaat 1 poule lager spelen.