Vrijwilligers gezocht!

TPC ’t Slotje is een club die draait op vrijwilligers. We zijn een actieve club waar veel georganiseerd wordt voor zowel padel als tennis en daarbij hebben we de hulp van vrijwilligers hard nodig.
Met hulp van vrijwilligers wordt dit werk lichter en vooral leuker! Het vergroot de betrokkenheid bij de club en je maakt de leden blij.

Er staan een aantal leuke vacatures open. Zit er iets voor jou bij neem dan contact op!

Ook als je iets wilt doen, maar jouw vacature/idee staat er niet bij, schroom dan niet om contact op te nemen met [email protected]!

Coördinator sponsoring

Sponsoring is een belangrijke inkomstenbron voor de vereniging en ons streven is die inkomsten te verhogen. Dat kan ook omdat we inmiddels een andere vereniging zijn dan een aantal jaren geleden; met meer leden hebben we immers meer te bieden.
Ben jij iemand die affiniteit heeft met marketing en sales en wil jij de sponsoring organiseren? Wil je contact houden met en zoeken van lokale ondernemers?

Dan zijn dit de taken waar jij je mee gaat bezighouden:
•    Afstemming met bestaande sponsors
•    Actief op zoek naar nieuwe sponsors
•    Regelen van sponsormaterialen
•    Organiseren van het sponsor event
•    Overleg met DB m.b.t. financiën/facturen

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer info stuur een mail naar [email protected] o.v.v. Coördinator sponsoring.