Senioren | Tossavond

Clubhuis
18-8-2020 19:00 - 18-8-2020 22:00

Bij TV ‘t Slotje kan ieder lid op maandagmiddag of dinsdagavond komen tossen. De maandagmiddag is in principe het hele jaar door, de dinsdagavond gedurende het zomerseizoen (april t/m oktober).

Het leuke van tossen is, dat je met niemand hoeft af te spreken en je ook eens met andere personen kunt tennissen.

Voor beginners is het tossen een ideale gelegenheid om ervaring op te doen. Bij de indeling wordt er gelet op de speelsterkte.

De wedstrijden op dinsdagavond beginnen om 19.00 uur en duren 45 minuten. We spelen drie ronden per avond. Het indelen wordt zoveel mogelijk gedaan, volgens speelsterkte. Tussen de speelronden 2 en 3 is er een pauze van vijftien minuten. Iedereen kan zelf bepalen hoeveel ronden hij of zij wil spelen en  kan ook inhaken of ophouden na iedere speelronde.

De wedstrijden op maandagmiddag beginnen om 13.00 uur.

De indeling wordt geregeld door de toss commissie. Deze bestaat uit zes personen. Iedere toss avond zijn twee personen aanwezig die dit regelen.